۱۰۱ مداح و شاعر اهل بیت (ع) سنندج در سامانه طوبی ثبت اطلاعات شدند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج از ثبت اطلاعات ۱۱۰ مداح و شاعر اهل بیت (ع) در سامانه «طوبی» خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۷۵۷۷
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام علیرضا کاوه اظهار کرد: طی هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج با کانون مداحان این شهرستان، کار ثبت اطلاعات مداحان و شعرای آئینی با جدیت تمام انجام و اطلاعات تمامی مداحان شهرستان در سامانه طوبی ثبت شد.

وی همچنین از صدور کارت شناسایی تمامی مداحان وابسته به تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: مداحان و شاعران آئینی که مشخصات آن‌ها در سامانه طوبی ثبت شده کارت شناسایی دریافت کرده‌اند.

وی از آمادگی مداحان این شهرستان برای چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان خبر داد و گفت: هیئت‌های مذهبی و مداحان اهل بیت (ع) بازوان تبلیغات اسلامی در اجرای برنامه‌ها هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج از برگزاری همایش استانی شاعران آئینی باعنوان «طلیعه رحمت» با حضور جمعی از مسوولان استانی و شاعران آئینی استان کردستان در سنندج در استان درآبانماه گذشته خبر داد و گفت: در این همایش که با حضور حاج، ولی الله کلامی زنجانی شاعر آئینی و سایر شعرای آئینی کردستان برگزار شد، شاعران و مداحان استان به ارائه مداحی و قرائت شعر در وصف اهل بیت (ع) پرداختند.

حجت‌الاسلام کاوه یادآور شد: جامعه ما نیازمند تربیت مداحان متخصص و آموزش دیده است و بخش عمده‌ای از این رسالت مهم از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) و دعوت از مداحان برجسته کشوری برای آموزش عملی می‌شود.

وی در پایان اعلام کرد: برگزاری انتخابات هیات رئیسه کانون مداحان استان که هر دو سال یکبار انجام می‌شود و براین اساس امسال نیز تا پایان سال جاری در سنندج برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار